Pagina's

woensdag 26 februari 2020

Birthday Wishes

Van de week heerlijk strookjes zitten plakken (zie foto helemaal onderaan)


En met alle strookjes die ik had gestanst met een stansje van The Stamp Market heb ik in totaal 8 achtergrondjes kunnen maken. Allemaal net een pietsie anders. Heerlijk ontspannend om te doen.
Voor deze kaart heb ik de strookjes gemat op donkergrijs cardstock en ook de cirkelstans van Simon Says Stamps met Birthday Wishes heb ik uit hetzelfde grijze cardstock gestanst. 2 keer, want ik wilde iets meer volume. En ik had het puntje van de i keurig opzij gelegd om er ook op te plakken, maar toen ik er eenmaal aan toe was, was hij natuurlijk nergens meer te vinden (grrrr). Dusss Nuvo Vintage Drops to the rescue. En omdat het net een ander tintje grijs was dan mijn cardstock heb ik er gelijk maar een paar extra Drops bij gedaan, zo komt die kleur weer terug op de kaart en wordt het toch nog 1 geheel. En dan ga ik nu bedenken wat ik met de rest van mijn achtergrondjes ga doen 😊

Werk in uitvoering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten