Pagina's

maandag 17 februari 2020

Warm Wishes

Vandaag een kaartje afgemaakt waar ik aan het begin van de maand aan begonnen was.


De avond voordat ik aan de "CapsulePaperCrafting" begon had ik de sneeuwsterren uit de Snowflake Builder stempelset van Simon Says Stamps namelijk al gestempeld. Deze stempels zaten in de CardKit van de maand januari. Ik heb ze gestempeld op het Designpapier dat ook in de kit zat en daarna ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Ik was die avond nog niet helemaal klaar (ongeveer halverwege) met kleuren, maar mijn challenge begon op 1 februari en de stempels had ik niet uitgezocht voor mijn challenge. Dus ik heb de gebruikte kleurnummers opgeschreven en het keurig aan de kant gelegd 😊 (op mijn stapeltje "half-affe" projectjes 😉 ). En zaterdag had ik een kaart van de nieuwe release van Whimsy en gisteren was ik in een regenboog mood, dus daarna heb ik deze kaart afgemaakt.
Verder niet heel veel aan gedaan, lekker ingekleurd, de tekst-stempel zit bij de set, de banner ook, bijpassende cardstock erbij gezocht, foam eronder, wink of stella over de tekst en klaar is Clara 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten