Pagina's

maandag 24 februari 2020

Welkom kleine Uk

Gistermiddag nog even een paar geboortekaartjes zitten knutselen.


Op mijn werk sturen ze namelijk altijd een kleine attentie met een kaartje als een klant een baby-tje heeft gekregen. En uiteraard moet de secretaresse dat regelen 😊😉. Nu koopt en besteld deze secretaresse regelmatig een kaartje bij me. En vroeg ze of ik niet een paar geboortekaartjes voor het werk kon maken want ze vond die van mij veel leuker dan degene die ze in de winkel kocht. Op zich is dat natuurlijk al heel leuk om te horen, maar het is ook wel weer leuk om te doen.
Dus afgelopen zaterdag ben ik bij Doe@Ding op zoek gegaan naar Baby-papier (nou ja, ikke niet, ik stond met iedereen te kletsen, maar Jannie heeft de hele winkel voor me afgestruind 😉)
En ze kwam onder andere aanzetten met een papierblokje van Reprint, schattige kleurtjes en ook nog een paar velletjes met voor gekleurde olifantjes. Nou appeltje-eitje, dus voor dit eerste setje geboortekaartjes een Blueprint set van MFT erbij gepakt, gestanst, foam eronder geplakt, gemat, olifantje uitgeknipt, ook weer foam eronder en op elkaar geplakt. Tekst-stempeltjes van Carlijn Design erbij (in het grijs gestempeld, want zwart is dan een beetje te hard). En toen vond ik dit eerste setje wel klaar. Ik ga er natuurlijk nog meer maken, want dan kan ze zelf kiezen welke ze het leukst vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten