Pagina's

zaterdag 5 januari 2019

Chocolate is the answer

En vandaag weer een projectje van mijn PhD-stapeltje kunnen wegwerken 😊


Het schattige stempeltje van Mo Manning ben ik in het najaar al mee begonnen te kleuren, met de Pablo potloden van Caran d'Ache. Ik moest alleen het shirtje en de sokken nog. Die heb ik vanmorgen dus gekleurd, maar dan met de Polychromos potloden van Faber Castell. Beide potloden kleuren even lekker, ik vind de Polychromos alleen iets lekkerder in de hand liggen omdat die rond zijn en de Pablo's zijn 6-kantig.
Het papierblokje van Bo Bunny lag nog op mijn tafel van gisteren, dus daar ook weer de papiertjes uit gehaald. En toen op zoek naar een stempeltje over chocolade. Die vond ik tussen mijn stempels van Two Lips. En tot slot nog enamel dots uit de voorraadkast (ik gok van Doodlebug, maar dat weet ik niet zeker, want er zat geen zakje meer omheen)

2 opmerkingen: