Pagina's

vrijdag 11 januari 2019

Let it Shine

Ik heb weer lekker een beetje zitten knutselen vandaag.


Ik zou beginnen aan een nieuwe cursus voor mijn AECP van Altenew en dat zou worden het project "Let is Shine" met juf Carissa Wiley. En ik vond de kaart van de eerst les al zo leuk, dat ik dacht: die ga ik namaken. Ik ga dus ook niet heel uitgebreid vertellen wat ik allemaal gedaan hebt, want dan ga je zelf die online cursus maar volgen bij Altenew 😉
Wel zijn alle gebruikte materialen van Altenew, ook het streepjes papier komt uit de nieuwe papierblokjes van Altenew. De bloem die ik gebruikt heb is uit de Engraved Flowers set en heb ik op de achterkant van het vellum gekleurd met Copic Markers.

En ik heb ook de volgende kaart nog gemaakt (ik was toch zo lekker bezig):


Hier heb ik wat fellere kleuren Copic Markers gebruikt, omdat ik bang was dat de lichtere kleuren van de bovenste kaart niet te zien zouden zijn. Maar nu ze af zijn, vind ik de softere kleuren mooier dan deze fellere kleuren.

Dan is er op het blog van Virginia Lu een challenge die heet Show and Share. Waarbij de enige voorwaarden is dat je iets nieuws maakt en het laat zien, hoe makkelijk kan het zijn 😊
Je kunt de blogpost van Virginia hier vinden:
https://virginialusblog.blogspot.com/2019/01/show-and-share-every-9th-day-of-month.html

1 opmerking:

  1. Love the SHINE! The use of image, gold-embossing, stripes and glitter are superb, Janette! So glad that you link your sweet cards up! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen