Pagina's

zondag 6 januari 2019

Heel veel Knuffels

Vandaag een kaartje afgemaakt waar ik al een paar avonden - iedere dag een klein stukje - aan heb zitten kleuren.


Ik heb namelijk een keer een klein doosje van 12 stuks Derwent Procolour gekocht, om te proberen. Ik was niet zo enthousiast om de volledige set te kopen, maar enthousiast genoeg om er af en toe mee te spelen. Vooral omdat ze in een klein doosje zitten en dus handig zijn om mee te nemen (voor in de wachtkamer bij de dokter ofzo). Ik had dus deze mooie bloem (Handpicket Bouquet van Altenew) gestempeld op Strathmore Bristol papier en samen met de potloodjes hier en daar mee naar toe genomen. Het was nog wel een uitdaging om met die paar potloodjes toch iets van diepte in mijn bloem te krijgen, want normaal kleur ik met meer potloden. Maar naarmate ik vorderde werd ik toch wel blij van het resultaat. Dus gisteravond het laatste bloemetje ingekleurd, van morgen papiertje erbij gezocht. En dat vond ik in een papierblokje van Sunny Studio's. Tekstje erbij gezoch, en wat een verrassing, dat werd een Carlijn Design 😉. En uiteraard moesten er een paar Dots op komen. En dat is bij mij vaak de keuze tussen de Nuvo Drops of de Enamel dots in een zakje. Deze keer had ik in de Nuvo Drops een bijpassend kleurtje.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Time Out Challenges: #126 Loving
http://timeoutchallenges.blogspot.com/ )
Stamping Sensations: Faboulously Feminine
http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/ )
Altenew: January 2019 Inspiration Challenge => inspired by the colours of the flower
https://altenewblog.com/2019/01/02/january-2019-inspiration-challenge/ )

5 opmerkingen:

  1. A beautiful creation for a Fabulously Feminine theme at Stamping Sensations challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful! I love your choice of stamps and the coloring is sublime! Way to rock the Altenew Inspiration Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card. I love your design - especially the black and orange strips on the left. Gorgeous image and coloring. Thank you so much for playing wtih us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely card and the colours are so pretty

    Thanks for joining us at stamping Sensations this month
    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful coloring. I love your stunning oranges!

    Thank you so much for playing with us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen