Pagina's

zondag 27 januari 2019

Sending Hugs

Gisteren heerlijk een dagje zitten kleuren met mijn Copic Markers.


En vanmorgen kaartjes gemaakt met de gekleurde beertjes van MFT. Het papier is uit een papierblokje van Pebbles en de Puffy Hearts stickertjes zijn ook van Pebbles uit dezelfde lijn.
Ik heb de sketch gebruikt van het Sketch Saturday blog, zodat ik mee kan doen met die challenge.
En omdat ik een beetje inspiratie-loos was, maar vooral omdat ik het gewoon een leuke sketch vond/vind, heb ik ze allemaal hetzelfde gemaakt.
En nu maar hopen dat PostNL dit jaar weer de "een kus als postzegel" aktie heeft, dan kan ik weer een rondje leuke post versturen met Valentijnsdag 😊

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sketch Saturday: sketch #548
http://sketchsaturday.blogspot.com/ )

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat lieve kaarten Janette, mooi ingekleurd en héél geschikt voor Valentijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me zomaar voorstellen dat je veel plezier hebt beleefd aan het maken en in elkaar zetten van deze kaarten, wat zien ze er leuk uit! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! your set of note cards is awesome!! Thanks for playing along with our challenge at Sketch Saturday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Darling! The perfect images for the sketch this week. Thanks so much for playing cards with us over at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen