Pagina's

maandag 6 april 2020

Die lach staat je goed

Ik heb het idee dat ik in een soort van "rainbow-mood" ben beland. Iedere keer als ik aan het knutselen ben, kijk ik of ik er een regenboogje van kan maken.


Zo ook met deze stempel van PaperArtsy. Toen ik hem zag begon ik gelijk te kijken of ik er een regenboogje van kon maken. En dat kon 😊
Dus kleurtjes Copic Markers bij elkaar gezocht. Ik wilde deze keer niet de echte felle kleuren van de regenboog. Dus mijn oranje is wat meer oranje/roze (zalmachtig zeg maar) en het paars is niet het blauwpaarse maar het rood paarse. Wel heerlijk zitten kleuren.
Tekststempels erbij gevonden van een stempelsetje van Craft emotions, foam eronder en op zwart gemat.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Stamping Sensations: April - Somewhere over the Rainbow
https://sirstampalotchallenge.blogspot.com/ )

4 opmerkingen:

  1. A very striking card. Thanks for joining our Rainbow challenge at Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, what a fabulous butterfly

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month
    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a really striking butterfly image and beautifully coloured in the rainbow colours, perfect for our April theme at stamping sensations, thank you so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende creatie Janette, heel mooi gekleurd in de regenboog kleuren. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen