Pagina's

dinsdag 28 april 2020

Happy Birthday

Verjaardagskaarten heb je altijd nodig en heb ik ook altijd chronisch tekort.


Voor deze kaart heb ik een stencil van PaperArtsy gebruikt en de inkten van Altenew. Ik heb de inkt met de Blender Brushes aangebracht omdat het dan zo mooi zacht van kleur wordt.
Vervolgens de Happy Birthday stempel van Magenta met zwarte Obsidian Pigment inkt van Altenew erover gestempeld. En omdat het een pigment inkt is, blijft hij wat langer nat en kon ik er daarna Ultra Fine Clear Gloss embossingpoeder overheen strooien.
Daarna foam eronder geplakt en op zwart cardstock gemat. Als laatste nog zwarte Nuvo Drops erbij gedaan. En normaal laat ik ze dan met rust zodat het mooie bolletjes zijn, maar deze keer heb ik met mijn kaart op de tafel getikt waardoor de druppels iets "inzakken" en meer op Enamel Dots lijken.

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Janette. Mooi die kleurtjes in contrast met het zwart. Dat geeft de kaart lekker pit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !
    En weer wat geleerd , van de Nuvo drops enamel dots maken !
    Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen