Pagina's

zondag 19 april 2020

Zomaar een kaartje

Ik had vandaag een heerlijke luie lummeldag 😁😉


Gewoon de hele dag een beetje van alles niets doen. Maar aan het einde van zo'n dag gaat het toch weer kriebelen en beland ik toch weer achter mijn hobbytafel 😊
Deze keer heb ik een Gnoom van de Spring Gnoom Set van Whimsy gepakt. Ik ben gek op Gnoompies en geniet met volle teugen dat ze nu "Hip" zijn, want ik kom ze overal tegen, heeerrrrlijk!!!
Anniehoe, nadat ik gezellige papiertjes bij elkaar had gezocht heb ik deze Gnoom gekleurd met Copic Markers. Tekst-stempeltje van Crealies erbij en een paar lichtpaarse Droplets van Button Galore erbij gedaan.

1 opmerking:

  1. Leuk je kaart !
    Grappig, ik ook aan het einde van de dag nog aan de hobby!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen