Pagina's

vrijdag 10 april 2020

Happy Easter

En dan heb ik voor vandaag de laatste paas/voorjaarskaart om te laten zien.


Ze zijn natuurlijk allemaal al verzonden, maar deze kaart had ik nog niet laten zien. In de Facebookgroep van Whimsy Stamps leek het ze namelijk leuk om een soort van Throwback Friday te doen waarbij je dan een eerder gemaakte paaskaart met een Whimsy stempel erop laat zien. Nou had ik even terug gekeken, maar ik had -nog- helemaal geen paaskaarten met een Whimsy stempel. Dus heb ik maar een nieuwe kaart gemaakt met een oudere stempel. Dit is de Digi "Penguin Loves Bunny" en ik heb hem gekleurd met Copic Markers. Ik had nog steeds restjes van mijn strookjes avontuur, dus een randje geplakt op lichtgrijs cardstock. Tekst-stempel van Simon Says Stamp erbij. En omdat ik hem toch wat kalig vond heb ik ruim met de Nuvo Dream Drops gestrooid.

Vind je deze Digi ook leuk, dan kun je hem hier vinden:
Penguin Loves Bunny - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten