Pagina's

zaterdag 11 april 2020

Zomaar een kaartje

Ik heb nog zoveel nieuwe dingen op mijn hobbytafel staan waar ik nog mee moet/wil/kan spelen dat ik lootjes ben gaan trekken voor de stempels (je moet het voor jezelf tenslotte ook nog een beetje leuk maken 😉😊). Het is eigenlijk heel simpel, ik heb nummertjes op een papiertje geschreven en ik een bak gedaan. Het nummer dat ik eruit trek is de stempelset uit mijn "nog geen inkt gezien" bak waar ik mee ga spelen.


En dat was deze keer de "Kindness Frame" stempelset van Gina K Design. Dus gestempeld, mis gestempeld, kaartje omgedraaid en nog een keer gestempeld. Vervolgens ingekleurd met Copic Markers en een tekst stempeltje van Crealies erbij gezocht.
En ik wilde hem eigenlijk super Clean and Simpel houden door hem een klein beetje kleiner te snijden, dunne foam eronder en op mijn basiskaart te plakken. Maar doordat ik had mis-gestempeld scheen de inkt door de kaart heen bij een witte achtergrond. En als ik een donkere achtergrond nam, had ik dat probleem niet. Dus op zacht grijs gemat (zonder foam) en op mijn basiskaart geplakt. En om het grijs toch weer een beetje terug te laten komen heb ik er een paar Nuvo Vintage Drops bij gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten