Pagina's

woensdag 5 januari 2022

All day Long

Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan om mijn voorraadje verjaardagskaarten aan te vullen.


En ik vond de "Penguins Party" digi-stamp van Whimsy Stamps zo leuk, maar ik wilde eigenlijk ook een Slimline kaart maken.
Dus heb ik 2 afbeeldingen van de digi samengevoegd en uitgeprint. 
Ik had al een achtergrondje gemaakt met strookjes cardstock, dus voor het kleuren heb ik tussen mijn Copic Markers bijpassende kleurtjes gezocht.
Vervolgens met de "Slimline Cornered Retangle" stansen een matlaag uitgestanst zodat ik mijn afbeelding erop kon plakken. Foamtape eronder en op mijn strookjes achtergrond geplakt. De tekst stempels vond ik op de "Simple Sentiments Stips" set.

Vind je de "Penguins Party" ook leuk, dan kun je die hier vinden:

2 opmerkingen: