Pagina's

maandag 3 januari 2022

Happy Valentine's Day

Ik had afgelopen weekend de kerstknutsel spulletjes naar boven gebracht en opgeruimd en alvast de spulletjes voor Valentine's dag mee naar beneden genomen - voor het geval dat.... 😉


En toen zag ik zondag het filmpje van "Call me Crafty All" met haar Sheetload of Cards voor de maand januari. En die vond ik toch wel heel erg leuk. Dus ben ik door mijn papier gaan neuzen en vond ik deze 3 scrapvellen uit een paperpad van Echo Park (Be my Valentine) en ben ik lekker aan de slag gegaan.
Nu vind ik die Sheetload's altijd superleuk, alleen wil ik er vaak graag een ingekleurd stempelafdrukje bij en daar heeft zij vaak net niet genoeg ruimte voor. Zo ook deze keer, ik kon het tussen mijn stempels niet echt vinden. Maar gelukkig heb ik nog meer hobby-spullen, dus deze keer heb ik de hartjes van een stansje van Crealies erbij geplakt. Het tekst-stempeltje vond ik op een stempelsetje van Gerda Steiner Designs (Valentine Penguins).
En zo ben ik lekker bezig geweest en heb ik de eerst 9 kaarten voor Valentine's dag klaar 😁

1 opmerking: