Pagina's

dinsdag 25 januari 2022

Khadija

Soms wil je gewoon een kaartje maken omdat hij leuk is en niet omdat je hem nodig hebt.


En dat had ik met deze afbeelding met Khadija erop. Whimsy Stamps heeft superleuke Digi's waarbij er al een scene voor je in elkaar is geknutseld. Nou ben ik niet zo van die scene's, maar ik vind ze wel heel leuk om in te kleuren. Dus voor mijn kaartje heb ik  "Khadija Pond Dancing" geprint en ingekleurd met Copic Markers. En mijn afbeelding paste precies in de "Connected Rectangle" stans, dus die kon ik daar mooi voor gebruiken. Het achtergrond papiertje vond ik in het "Autumn Hues" paperpad en tot slot heb ik er nog Nuvo Stonedrops bij gedaan. Ik heb hem bewust zonder tekst gelaten want ik weet nog niet waar ik hem voor ga gebruiken.

Vind je deze "Khadija" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking: