Pagina's

vrijdag 7 januari 2022

Genietjes

Vandaag heb ik mijn bijdrage als Gastdesigner bij de Januari challenge van Cheerful Sketches Challenge om te laten zien.


Ik was namelijk met mijn kaart in November in de Top 3 terecht gekomen en niet alleen kreeg ik een leuk prijsje, ik mocht ook voor deze maand Gastdesigner zijn.
En dat is niet alleen erg leuk, maar toch ook altijd weer spannend, want je krijgt namelijk ook een Digi van één van de sponsors om mee te werken. En dat kan nog wel eens een dingetje zijn.
Maar ik had mazzel deze keer want ik kreeg deze leuke "Tulip" van Colour of Love om mee te werken.
Ik heb haar gekleurd met Copic Markers en uiteraard de layout van de sketch van deze maand gebruikt.

Mocht je ook mee willen doen met de challenge, dan kun je die hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een fantastische kaart gemaakt met onze sketch Janette!
    Dank je wel dat je deze maand onze GDT'er bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleuren is aan jou wel besteed. Dat heb je weer prachtig gedaan. Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen