Pagina's

zondag 23 januari 2022

One Sheet Wonder (maar dan anders)

Vorige week struikelde ik bij mijn YouTube rondje op een filmpje van Kendra.


Zij had in dat filmpje 15 kaarten gemaakt met 6 velletjes uit een 6x6 paperpad. Nu ben ik gek op dat soort uitdagingen dus heb ik me daar ook een keer aan gewaagd.


En dit is zoooooo leuk om te doen. Vooral omdat je 15 hele verschillende kaartjes krijgt.


Maar ook omdat je gewoon lekker tussen je eigen spulletjes kan struinen wat je allemaal al in huis hebt dat je kunt gebruiken.


Ik heb dus ook gewoon lekker allemaal merken door elkaar gebruikt.
Superlekker een aantal avonden bezig geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

Vind je dit idee ook leuk, dan kun je meer informatie vinden op het blog van Kendra (ook met het snijschema en een link naar haar YouTube filmpje) en dat blog vind je hier:

3 opmerkingen:

  1. O wat een gaaf idee en met een heel leuk resultaat Janette. Mooie kaarten heb je met dat vrolijke dessin-papier gemaakt.
    Dank je wel voor het delen van de link.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen