Pagina's

zondag 8 juli 2018

Birthday Lilly

Vanmorgen eerst weer een filmpje gekeken van de "All about Layers" class van Altenew en daarna deze kaart gemaakt.


Zo leuk om te doen, filmpje zoeken waarvan ik ook de stempels heb en dan een soortgelijke kaart maken. En omdat deze filmpjes uit 2015 (dacht ik) zijn en de stempels dus ook van rond die tijd pak ik dus ook weer eens een stempel die ik al een tijdje (nou ja, JE........) niet gebruikt had. En dus ook deze "Layerd Lilly" stempel van Altenew, ik kan me niet heugen wanneer ik daar voor het laatst een kaart mee heb gemaakt. Des te leuker om hem nu weer eens tevoorschijn te halen.
Ik heb de Lilly op de achtergrond in de grijstinten gestempeld en 1 losse op een apart blaadje in de oranje tinten. Vervolgens nog een paar blaadjes in het groen. En omdat ik niet van witte randjes rond mijn stempel hou (en om te verbergen waar ik niet zo netjes heb geknipt) ben ik er met een bijpassende Copic Marker nog even langs gegaan. Hierdoor kregen de blaadjes een donkerder groen randje wat wel zo leuk staat (al zeg ik het zelf). Tekst-stempel van de "Birthday Builder" set (ook van Altenew) een leuke happy birthday erbij gezocht en in het zwart gestempeld. Met een stans die iets kleiner is dan mijn basiskaart het achtergrondje uitgestanst, met funfoam verhoogd op mijn kaart geplakt. De gekleurde Lilly ook weer met Foam blokjes op het achtergrondje geplakt. En toen vond ik hem nog wat saai, dus heb ik de Nuvo Drops tevoorschijn gehaald en wat meer kleur aangebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten