Pagina's

zondag 15 juli 2018

Cutie Cow!

Het was vandaag te warm om iets anders te doen dan rustig zitten en een beetje kliederen.


Ik had tussen de middag bij mijn broodje You Tube filmpjes zitten kijken. En ik was een filmpje tegen gekomen met een kaart waarvan ik dacht: die ga ik namaken. Maar toen drukte ik op het verkeerde knopje en had ik You Tube afgesloten zonder dat ik wist van wie het filmpje nu was en wat ze precies gebruikt had. Dusssss op mijn geheugen (en die laat soms regelmatig een steekje vallen) aan deze kaarten begonnen. Ik wist in ieder geval dat ik de nieuwe stempels van CC Designs erop wilde gebruiken (mennnn wat hebben die er lang over gedaan om in Ned. aan te komen).
Ik heb 3 gezellige kleurtjes cardstock bij elkaar gezocht en in reepjes van verschillende breedtes gesneden. Op een ander velletje over het hele velletje dubbelzijdig tape gedaan en toen de streepjes erop geplakt. Met een stans van MFT iets kleiner dan mijn basiskaart uit gestanst. Vervolgens een stencil van Florileges Design erbij gepakt en met 3 verschillende Oxide inkten gesponst. Dit goed laten drogen en daarna met de Nuvo Glimmer Paste er nog een keertje overheen gegaan. Toen dit goed droog was vond ik in mijn stans assortiment (en gelukkig is dat nogal uitgebreid 😉 ) precies de maat ronde stans van MFT die om die cirkel paste. Na het stansen met foam verhoogd op de streepjes geplakt. De Hippo, Allligator en Koe heb ik lekker in de tuin met Copic Markers zitten kleuren en ook met foam op het rondje geplakt. 

1 opmerking: