Pagina's

donderdag 19 juli 2018

Hello

Vanavond weer een kaartje afgemaakt.


Van de week een You Tube filmpje van Jennifer Mcguier zitten kijken waarbij ze een grote bloemen stempel aan het inkleuren was met Distress Oxide inkt. Het zag er heel leuk en niet al te moeilijk uit. Maar dat is nou juist het gevaar, dat het er niet al te moeilijk uitziet! Want als je dan eenmaal aan de gang bent valt het toch nog wel tegen met dat "niet te moeilijk".
Anniehoe, de nieuwe kleuren Oxide inkten heb ik nog niet, maar wel de vorige releases. En bloemen stempels heb ik er plenty van. Dus een mooie van Altenew uitgezocht (Blooming Bouquet) en met witte embossingpoeder op donkerblauwe cardstock gestempeld. Vervolgens ingekleurd. Laten drogen en nog een keer erover heen. Je moet er dus echt wel 2 of 3 keer overheen gaan, anders komen de kleuren niet mooi uit.
En toen deed Jennifer met een babydoekje even een beetje poetsen en was bij haar het embossingrandje weer wit. Nou, bij mij lukte dat dus mooi niet. Ik heb het nog geprobeerd met een vochtig wattenstaafje en dat ging iets beter. Maar ik denk dat het voor mij gewoon een kwestie van echt binnen de lijntjes kleuren wordt 😃😉
Toen ik klaar was heb ik hem een nachtje onder een stapel boeken gelegd zodat hij weer een beetje mooi vlak was, want van het embossen en het water gaat het cardstock toch wat bobbelen.
Velletje Foam eronder en op een kaart geplakt. Witte enameldots erbij gezocht (deze zijn van My Minds Eye) en toen vond ik hem wel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten