Pagina's

zaterdag 7 juli 2018

Happy Birthday

Vandaag laat ik mijn huiswerk van de eerste les van de "One Layer Wonders" class van Altenew zien.


De bedoeling was om een achtergrond in patroon te stempelen waarbij je een gedeelte afgedekt hebt en er diepte in aan te brengen zodat het lijkt alsof het afgedekte gedeelte erboven op ligt.
De juf (Kelly Latevola) had hiervoor kleine bloemetjes gebruikt. Ik heb ervoor gekozen om de Sweetest Peas set van Altenew te gebruiken. Ik heb ze heerlijk in zitten kleuren (en ja, je raadt het al: in de tuin 😃😉) met Copic Markers. De tekst heb ik van de Gradient Stripes Background set gehaald. En tot slot de "dotjes" van de Whimsical Flowers set, want die lag nog op mijn hobby tafel.
Superleuk om te doen dit. Ik ga snel weer een filmpje kijken, nu weer All about Layers, want afwisseling moet er blijven 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten