Pagina's

zondag 22 juli 2018

Die lach staat je goed

Vandaag had ik zin om weer een even heel wat anders te knutselen.


Ik heb de stempelafdrukjes wel lekker in de tuin met Copic Markers zitten kleuren. In totaal 4 afdrukjes van deze superleuke set van LaLa Land. Met de andere 3 moet ik nog kaarten maken, het papier ligt allemaal al klaar, maar ze zullen er hetzelfde uit zien als deze (met een ander plaatje erop dan natuurlijk 😉)
Ik heb een grote tag stans van Marianne Design genomen en deze 2 keer uit gestanst. Op degene die erachter zit heb ik net onder het gaatje bovenin een ril lijn gezet en dat stukje aan elkaar geplakt. Zo krijg je toch een kaart idee en kun je hem ook nog neerzetten. Het kleine tagje is ook van Marianne Design en de ringlet stans van Memory Box. De cirkel met de gaatjes erin is een stans van MFT (van de rammelaar set 😃😉). Papiertjes zijn van Doodlebug en uiteraard Nuvo Drops erbij.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk met dat vrolijke designpapier Janette. Dat leuke afdrukje is mooi ingekleurd en die tekst staat er top bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk! Ik snap niet dat er met dit warme weer nog zulke leuke dingen ontstaan op jouw hobbytafel, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen