Pagina's

zaterdag 14 juli 2018

En nog maar eens een verjaardagskaart

Ik ga weer vrolijk verder met de verjaardagskaarten. Want met veel verjaardagen in deze zomermaanden en een bezoekje van de plunderdames ben je zo weer door je voorraad heen 😊


Vanmorgen eerst maar deze twee kaarten afgemaakt waar ik gisteren op de Crop bij Doe@Ding was begonnen. Ik had de grote stans van de laatste MFT-release opzij laten leggen woensdag (ik wist dat ik vrijdag naar de winkel zou gaan voor de crop, dus dan heeft opsturen geen zin) en die kon ik dus gelijk gaan inwijden.
Ik had het idee van deze twee kaarten al in mijn hoofd zitten. Eén keer uit stansen uit zwart en één keer uit stansen uit gekleurd en dan de letters wisselen. Dusssss, velletje Bristol met gewone Distress inkt gesponsd en de letters uit gestanst, op zwarte Fun Foam geplakt en met een velletje zwart cardstock hetzelfde gedaan. Gewisseld en terug geplakt op de basis kaart.
Maar toen ik er naar keek had ik zoiets van "Mwha, ik weet het niet, dit is het niet helemaal". Dus ik dacht: Wink of Stella doet wonderen. Nu had ik geen Wink of Stella meegenomen naar de Crop, maar ik wist ook dat mijn penseel thuis bijna leeg was, en gelukkig zit je dan midden in het hobbyparadijs en kun je gewoon even een nieuwe gaan pakken. Maar ja, bij een nieuwe komt er ook superveel glitter uit 😏 En bij de blauwe letters op de zwarte achtergrond was dat wel aardig, maar bij de zwarte letters op de gekleurde achtergrond zag het er niet uit. Dus, voor de cropdag deze twee kaarten aan de kant gelegd (weggooien kon thuis ook altijd nog) en op de crop lekker een paar bloemen gestempeld en gaan zitten kleuren.
Vanmorgen thuis deze kaarten weer tevoorschijn gehaald. Nieuwe zwarte letters uit gestanst en erover geplakt, ingekleurde kleine stempeltjes erbij gezocht (ik heb een bakje staan met ingekleurde en uit geknipte stempeltjes) en Crystal Rainbow Confetti van Studio Katia (dat zijn paillettes zonder gat erin 😉) erbij geplakt. En zo vind ik ze toch wel weer gelukt 😃

2 opmerkingen:

  1. Haha, het leven van een hobby-ist is zwáár ;P Superleuke kaarten zijn het geworden Janette...ik zou ze verstoppen voor de plunderdames LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. suppppppper leuke kaarten zijn het
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen