Pagina's

maandag 2 juli 2018

Curves

Volgens mij kan ik dit kaartje voor van alles gebruiken.


Het was gisteravond nog heerlijk weer. Dus ik heb tot het donker begon te worden nog lekker in de tuin zitten kleuren. Deze als eenhoorn verkleedde neushoorn is van Brutus Monroe en ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Het regenboog papier is van MFT, de tag-stans is van Marianne Design. Uiteraard mochten de Nuvo Drops niet ontbreken. En omdat de kaart al kleurrijk genoeg was heb ik ze in het zwart en wit erop gedaan. Tot slot is het Bakerstwine uit de voorraadkast.

1 opmerking:

  1. wat vind ik dit een schitterende en leuke kaart met deze guitige stempel!
    Ben al tijden op zoek naar een leuke rhino-stempel, helaas bedoeld voor een jongenskaart, en dit is nu een leuke, maar toch eerder voor een meisje...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen