Pagina's

zondag 19 augustus 2018

Dikke kus

Buiten is het herfsterig, binnen is het lekker en gezellig.


De bedoeling was om er vandaag een lekkere luie lummeldag van te maken. En zo begon ik ook, opgekruld op de bank, beker koffie, tabletje erbij en een beetje neuzen op internet.
Maar ja, dan kom je bij Simon Says een filmpje tegen waarvan je denkt: dat is leuk!
En dan komt die dolle muis daar in die bovenkamer al weer in beweging. Want het filmpje was met een stempel van GinaK, en die heb ik niet, en met Peerless watercolours en die heb ik ook niet.
Maar ik heb wel stempels van Altenew en met Distress inkt kun je ook met water mee knoeien.
Hmmmmm, toch maar even kijken of dat ook lukt 😉
En dat doet het dus 😃
De stempels van Altenew (Starry Flowers) gestempeld langs de rand van 2 verschillende WaterArt panelen met Versamark en toen met wit ge-embossed. Distress inkt op mijn craft mat gesmeerd, water erbij gespoten, grote kwast genomen en een beetje op het papier gekriebeld. Vervolgens een tintje donkerdere Distress inkt en de bloemen van het ene velletje een beetje geaccentueerd. Een grote en een kleinere rechthoek stans van MFT gepakt, en beide panelen uitgestanst (want dan krijg je zo'n mooi stikrandje er langs). Het grootste paneel op mijn kaartbasis geplakt, het kleinste paneel op een stukje Neenah en met de Perfect Layers lineaal een wit randje erlangs. Foam eronder en op de de rest geplakt. Tenslotte nog een leuke tekst-stempel van Marianne met Versafine Clair erop gestempeld en uit mijn verse voorraad bling-dingetjes van Sparkletz een aantal erbij geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten