Pagina's

vrijdag 17 augustus 2018

Je bent leuk

En ook vandaag weer lekker zitten knutselen.


En ik kreeg vandaag een betaalverzoek van Simon Says Stamps voor de CardKit van de maand september en toen bedacht ik me dat ik nog helemaal niets met de Kit van augustus had gemaakt.
Dus daar heb ik vandaag even verandering in gebracht 😊
Het mooie blauwe papier is van Tonic en zat in de kit. Er zat ook een grote achtergrond stempel met bloemetjes in, die heb ik met versamark op wit gestempeld en toen heel voorzichtig kleur aangebracht met Pan Pastel. Tot slot de bloemen met Copic Markers gekleurd en met diverse diktes Foamtape op de kaart geplakt. Nog wat confetti erbij en een tekststempel van Marianne Design (die zat niet in de kit 😉) en toen vond ik hem wel weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten