Pagina's

woensdag 22 augustus 2018

Kaarten voor de Demo-dagen

Ik geniet nog even heerlijk van een weekje vakantie. Gewoon lekker thuis, aan de knutsel.


Ik ben namelijk weer gevraagd of ik iets leuks wil laten zien tijdens de Demo-Dagen van Doe@Ding. En nu is het natuurlijk een eer dat je gevraagd wordt, maar dan komt altijd het moeilijkste van dit alles: WAT?????
Want kaartjes maken om op mijn tafel te laten zien, dat lukt nog wel. Maar een techniekje dat leuk genoeg is om te laten zien, dat is altijd weer een dingetje.
Maar ik heb geloof ik wel wat leuks gevonden, namelijk de nieuwe Lift-inkt (en re-inker) van Ranger (oftewel Tim Holtz). Dus ben ik druk aan het oefenen en proberen wat wel en wat niet kan en op internet neuzen wat ik er dan nog allemaal meer mee kan.
Deze twee kaarten heb ik gemaakt met een stempel van Chocolate Baroque en was genoeg gelukt om er kaarten van te maken 😊. De linker kaart is de afdruk van de "lift" met als achtergrond het papier waar hij van gelift is. Verder nog een stans van Gummiapan erbij geplakt.
Rechts is het "geliftte" paneel met op de achtergrond papier uit een paperpad van Mintay Papers. De tekst-stempel is ook van Gummiapan. Tot slot op de linker blauwe Nuvo Jewel drops gedaan en op de rechter rode Jewel Drops, want die worden zo mooi doorzichtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten