Pagina's

woensdag 15 augustus 2018

Happy Birthday To You

Gisteravond weer even met een laagjes stempelset van Altenew zitten spelen.


Deze keer heb ik de "Life is Awesome" set van Altenew gebruikt. Ik wilde er een mooie krans van maken en begon dus met de grootste bloem. Maar met de Octagon (met een vierkant erin) kwamen de bloemen wel erg dicht op elkaar. Toch vond ik hem wel leuk worden, dus heb ik de krans wel afgemaakt. Wat groen ertussen gestempeld en een tekst-stans van Wplus9 uit gestanst in het rood en in het zwart en deze met elkaar gecombineerd.
Vervolgens zwarte Nuvo Drops erop gedaan om het zwart van de tekst weer terug te laten komen.
Blij met de kaart, maar nu ga ik hem met de zeskant stempelen zodat er ook nog andere bloemetjes tussen kunnen van deze set 😊😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten