Pagina's

zondag 26 augustus 2018

Hey There

Vanavond een kaartje afgemaakt waar ik gisteren al aan begonnen was.


Gisteren had ik namelijk een knutselvriendinnetje bij mij te spelen. We hadden toen eerst een You Tube filmpje van Laura Bassin gekeken en toen de kaart nagemaakt met de materialen die ik in huis had.
Maar de inkten lagen nog op mijn hobby tafel en die vond ik mooi, dus heb ik in dezelfde kleuren nog een kaartje gemaakt. Ik heb voor de achtergrond het  stencil Molded Lines van Altenew gebruikt en de kleuren Caramel Toffee, Warm Sunshine, Bamboo en Aqualicious. Daarna heb ik alle bloemen van de stempelset Perfectly Perfect met wit embossingpoeder behandeld. Het hart van de bloemen heb ik met Warm Sunshine gekleurd en toen de rand eromheen met Caramel Toffee. Ik vond ze toen een tikkie te licht op de achtergrond dus toen heb ik het buitenste randje nog met Orange Cream gedaan. Voor de bladeren had ik eerst alleen Bamboo gebruikt, maar ook dat vond ik net een tikkie te licht, dus die hebben nog een vleugje Parrot gekregen. Tenslotte de Hey There stans uit een bijpassende kleur gestanst en nog een keer uit zwart en deze een pietsie scheef op elkaar geplakt, zodat er een zwart schaduwrandje langs komt. En als allerlaatste nog een paar enamel dots van Altenew erop geplakt (ik had nog precies 3 bijpassende gele 😉)

Dit waren de kaarten aan de hand van het filmpje van Laura Bassin. De rechter is van mij, ik had er namelijk een vlek op gemaakt en moest dat verbloemen met een paar pailletjes 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten