Pagina's

donderdag 16 augustus 2018

Hello

Vanavond weer een kaartje gemaakt die helemaal niet mijn bedoeling was om te maken.


Ik was namelijk lekker aan het stempelen, met de Misti uiteraard, toen ik bij het laatste blaadje te laks was, niet goed oplette, geen magneetje gebruikte en dus dubbel scheef stempelde. 😒😠😲😵
Maar ja, de rest was wel allemaal goed gelukt. Dus schaar gepakt en de mooiste bloemen uitgeknipt. Achtergrondje gesponst over een stencil, tekst-stans 3x uit gestanst en van donker naar licht geblend, subtekstje eronder en een mooie compositie met de bloemen gemaakt. Tot slot Nuvo drops in het hart van de bloemen en Nuvo Glace over de tekst gedaan.
En eigenlijk ben ik wel superblij met deze kaart, dus een geluk bij een ongeluk dat het mis ging.
Alle gebruikte materialen (behalve de rechthoek stans, die is van MFT) zijn van Altenew: de bloemen uit de "Life is Awesome" set, de sub-tekst uit de "Crafty Friends" set, het stencil is Flowing Drops, de stans is "Simply Hello" en ook de gebruikte inkten zijn van Altenew (en nu lijk ik wel een Tell-Sell reclame 😉)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten