Pagina's

vrijdag 31 augustus 2018

Happy Birthday

Vandaag ook nog "even" tussen alle huishoudelijke taken door een kaartje gestempeld (want ja, als de wasmachine draait, kun je er voor gaan zitten om te kijken hoe hij draait, maar je kunt ook lekker even gaan stempelen 😃)


Ik heb weer de bloem van de stempelset "Build a flower Cattleya" van Altenew gebruikt. Deze keer 4 keer aan de rand van mijn papier gestempeld. Met een rechthoekstans van MFT net een ietsie pietsie kleiner als mijn kaartbasis uitgestanst, dan krijg je ook zo'n leuk stikrandje ertussen. Vervolgens de "Fine Frame Rectangle Dies" van Altenew in het midden gelegd, maar in plaats van te stansen heb ik ze ge-embossed. Zo krijg je een schattig frame met allemaal streepjes. Uit de "Birthday Builder" stempelset (ook van Altenew) een Happy Birthday stempel gezocht die precies in mijn frame paste en deze in de donkerste kleur van het inkt-setje gestempeld, toen met Versamark eroverheen en Clear Gloss embossingpoeder.
Tot slot vond ik nog superleuke bijpassende Nuvo drops, dus ja, dat kan ik dan natuurlijk niet laten 😉
(zo en dan ga ik nu weer met mijn was verder)

1 opmerking:

  1. Hallo Janette, door de vakanties even niet op je blog geweest !
    Maar er staat weer heel wat moois op !
    Deze kaart vind ik ook top !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen