Pagina's

zaterdag 14 juli 2018

Allemaal streepjes

En nog een verjaardagskaart afgemaakt vandaag.


Op de cropdag gister bij Doe@Ding had ik al alle maskers gestempeld en uitgeknipt en ook de compositie op mijn kaart gestempeld. Ik heb hiervoor de Cherished Memories stempels van Altenew gebruikt. En ik was al begonnen met de bladeren kleuren.
Dus vandaag mijn Copic Markers mee genomen naar de tuin en lekker onder de parasol in de schaduw zitten kleuren. Toen ik klaar was met kleuren heb ik een kopietje van mijn kaart gemaakt, het printerpapiertje dubbelgevouwen en toen langs de bloemen uit geknipt. Op deze manier hoefde ik niet weer elke bloem apart te maskeren. En een dubbelpapiertje was om te voorkomen dat de inkt er door ging lekken.
Ik wilde namelijk met de Pinstripe background stempel van Altenew nog een achtergrondje stempelen. Maar bij mijn tweede keer afdrukken (vond de eerste keer niet zwart genoeg) is mijn kaart ietsiepietsie verschoven zodat de streepjes nu dikker zijn dan ze horen 😊. En omdat ik met Versafine Clair heb gestempeld had ik voldoende tijd om na de tweede keer stempelen Clear embossingpoeder erover te strooien en te heat embossen, zodat de streepjes een beetje gaan glimmen.
Eigenlijk is de afdruk niet helemaal goed, want hij hoort natuurlijk mooi tot aan de bloem door te lopen, maar ik vind hem zo eigenlijk ook wel wat hebben.
Als laatste nog de HB2U (geen idee van welk merk) 3 keer uit gestanst, op elkaar geplakt, op de kaart en Nuvo Clear Gloss erover zodat daar ook een glimmertje op zit 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten