Pagina's

maandag 30 juli 2018

Hello

Vandaag eindelijk weer eens even zitten knutselen.


Afgelopen zaterdag een heerlijke workshopdag gehad bij Doe@Ding. Met PanPastel, de projecten moet ik nog afronden, dus die volgen nog.
Maar na de workshop (en uiteraard ook tijdens 😉) heerlijk door de winkel lopen struinen om nieuwe spulletjes te verzamelen. Eén van de nieuwe stempels die ik had meegenomen was deze "Build a Flower: Peruvian Lily" set van Altenew. En als ik een nieuw stempelset heb - helemaal als het laagjes stempels zijn - moet ik de stempel altijd even "voelen". Kijken hoe hij stempelt, hoe de laagjes vallen, waar ik op moet letten. Dat soort dingen. Maar de bloemen die hier op mijn kaart zitten waren de eerste exemplaren, dus ik geloof dat deze stempel wel goed voelt 😃
Maar toen moest ik er nog een kaart mee maken. Daar heb ik wel even over na moeten denken. Maar ik was van de week, toen ik heel iets anders zocht, deze stansen set uit de oudheid weer tegen gekomen. En ik bedacht me dat dat misschien wel een leuke combinatie zou kunnen zijn. Dus bijpassende kleurtjes cardstock erbij gezocht en zitten vlechten.
Vervolgens wit Neenah papier op kleur gebracht en een lijstje uit gestanst. Nog een Hello uit mijn verzameling erbij uit craft cardstock en met een vleugje Wink of Stella en toen vond ik hem wel weer klaar.

2 opmerkingen:

  1. die bloemen zijn schitterend! En je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt Jeanette!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een prachtige bloemen heb je gestempeld. Levensecht.. Is dat een oudere stans? Ik vind hem hardstikke gaaf. Een hele mooie fleurige kaart Janette.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen