Pagina's

zaterdag 21 juli 2018

Leaf Canopy

Gisteren heb ik lekker zitten stempelen.


Het was gisteren namelijk voor mij te warm om te kleuren. Omdat ik nogal makkelijk zweet heb ik binnen de kortste tijd natte plekken op mijn werk, dus dat wordt dan niks. Maar helemaal niets doen, dat kan ik natuurlijk niet. Gelukkig vind ik stempelen ook heel leuk om te doen en dat ging gisteren wel 😄
Ik heb de stempels van de Leaf Canopy Stampset van Altenew uitgezocht en ook een setje inkt van Altenew. Het lekkere van de Altenew inkten vind ik dat ze per 4 in de verpakking zitten en de kleuren mooi op elkaar zijn afgestemd. Voor de dichte bladeren heb ik de 3 lichtste kleurtjes gekozen en met behulp van de Misti de achtergrond helemaal vol gestempeld. Als laatste met de "lijn" stempel met Versamark gestempeld en bestrooid met Liquid Platinum embossingpoeder.
En toen de supergrote Hello-stans van Altenew erbij gehaald en over mijn achtergrond gelegd om uit te stansen. Dezelfde Hello-stans nog een keer uit zwart Foam gestanst, de gekleurde Hello erop geplakt en toen als puzzelstukjes terug geplakt.
En toen als allerlaatste nog Nuvo Chrystal Drops erbij gedaan, want die drogen zo mooi doorzichtig op.
Ik kan eventueel nog een sub-tekst van "Jarige Job" of "Jarige Jet" of iets dergelijks erbij plakken, maar dat zie ik wel als ik hem ga versturen, nu kan ik hem nog voor van alles gebruiken.

Deze kaart doet mee bij de inspiratie challenge over de maand juli van Altenew.
http://altenewblog.com/category/inspiration-challenge/ )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten