Pagina's

woensdag 29 mei 2019

Beterschap

Gisteravond heb ik met de Nuvo Dream Drops zitten spelen.


Ik heb een "oude" stans genomen (ik denk dat hij van Creative Expressions is, maar dat weet ik niet zeker), ik heb in ieder geval tussen mijn stansen gezocht naar open bloemen.
Ik heb hem 2x uit gestanst en 1 exemplaar op een oplegkaartje geplakt en de open bloemen en bladeren gevuld met Nuvo Dream Drops.


Door de glans van de Dream Drops is het een drama om vast te leggen op de foto, maar je krijgt op die manier een soort van Glas in Lood effect. Nadat het goed droog was heb ik het 2e exemplaar erover heen geplakt. Niet alleen krijg je dan een leuk speels effect door het hoogte verschil, maar je dekt op deze manier ook mooi de stukjes af waarbij je over de rand bent gegaan 😁


Als laatste de tekst-stempels van Carlijn Design met Versafine Clair (grijs) gestempeld en vervolgens Gloss Clear embossing poeder erover gedaan, zodat ook de tekst een glimmertje heeft. En toen vond ik hem nog wat kaal, dus heb ik "hier en daar" nog een paar Nuvo Dream Drops gemaakt 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten