Pagina's

maandag 6 mei 2019

Smile

Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwe Card-Kit van Love from Lizi ontvangen, dus de hoogste tijd om daar mee te gaan spelen.


De Kits van Lizi zijn altijd super goed gevuld met allemaal leuke dingetjes, maar trekken me ook wel altijd volledig uit mijn comfort-zone omdat ik normaal gesproken niet dat soort kaarten maak. En dat vind ik nou ook weer het leuke ervan 😊
Deze maand zit er een leuke stempelset in met foto-toestellen en bijpassende teksten. Ook leuke tekst-stickers en emphemera (hoe vertaal je dat in het Nederlands??).
Anniehoe, ik heb de Smile stempel uit de set genomen en heb deze in regenboogkleuren gestempeld, nog wat extra hartjes toegevoegd en het grote fototoestel verhoogd in het midden geplakt. Als laatste vond ik het tekstvlaggetje nog wel leuk staan in de hoek.

1 opmerking: