Pagina's

donderdag 23 mei 2019

Congrats

Gisteren ben ik lekker aan het spelen geweest met mijn nieuwe lamineer-machine en folie.


Ik had de YouTube filmpjes van onder andere Jennifer Mcguire gezien met de folie en transfergel en vond dat effect superleuk. Helaas was de transfer-gel niet voorradig (is nu wel besteld), dus ben ik eerst aan de slag gegaan met Toner-sheets en Bondingpowder van WOW. (want dat was er wel 😊)
Ik heb een stukje tonersheet met de folie bedekt en toen door de lamineer machine gehaald. Vervolgens met de stans (van Simon Says Stamps) de "bollen" uit gestanst. Deze nog een keer uit wit uit gestanst en de gekleurde bollen er in terug geplaatst. Omdat ik over de hele achterkant dubbelzijdig plakband had geplakt had ik aan de voorkant nog een paar tussen stukjes over die niet waren opgevuld en dus nog plakte. Daar heb ik glitter op gestrooid.
Vervolgens heb ik op zwart cardstock met een stempel van The Stamp Market en Bondingpowder van WOW gestempeld en daar ook weer folie op gedaan en door de lamineer machine. Met de bijbehorende stans het woord met kleur uit gestanst. Nog 2x gewoon in het zwart uit gestanst en op elkaar geplakt.
Als laatste de supervrolijke Mammoet van SF-stamps met Copic Markers ingekleurd en met foam verhoogd in het midden geplakt.

1 opmerking: