Pagina's

dinsdag 21 mei 2019

HBD Friend

Ik had op Instagram een leuke kaart voorbij zien komen. Met Nuvo Shimmer powder. Nu ben ik niet van de poedertjes (want dan moet je water gebruiken). Ik heb alleen een groene die een keer in een  Craft Kit van Tonic zat.


Maar het zag er leuk uit, dus toen ik afgelopen zaterdag bij Doe@Ding in de winkel was toch ook maar die paarse meegenomen. En na 3 prullenbak exemplaren had ik een achtergrondje die ik er leuk vond uit zien. Vervolgens de achtergrondstempel met wit embossingpoeder eroverheen gestempeld. De tekst-stans 3x uit gestanst en op elkaar geplakt, de tekst-stempel met wit embossingpoeder op zwart gestempeld. Maar toen vond ik hem er nog wat kaal uit zien, dus ik dacht: Nuvo Drops To the Rescue 😄😉 Alleen als Nuvo Drops wat "te koud" zijn wordt de vloeistof wat stroperig en krijg je niet zulke mooie Drops. En in plaats van het flesje even een tijdje in mijn hand te houden om hem "op te warmen" had ik toch allemaal Drops op mijn kaart gemaakt. En toen dacht ik dus: Ok, verknalt, prullenbak exemplaar. Ik heb hem aan de kant geschoven en ben een film gaan kijken. Maar toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam en de Drops dus goed droog waren dacht ik: Hmmm, toch niet helemaal een prullenbak exemplaar. Hij komt niet in mijn top 10 van mooiste kaarten, maar zeker geen prullenbak exemplaar. Dus hij heeft het overleefd en staat in mijn kaartenbak.
Dan, de gebruikte materialen: Nuvo Shimmer Powder voor de achtergrond. De achtergrondstempel is van The Stamp Market. De Happy Birthday stempel is van Altenew, de Friend stans is van Penny Black en de Drops zijn van Nuvo 😂

1 opmerking:

  1. Eigenlijk vind ik dat de niet “perfecte” drops wel mooi !
    Mooie kaart Janette !

    BeantwoordenVerwijderen