Pagina's

zondag 5 mei 2019

Nog meer Washi-tape

Ik ben nog even lekker door gegaan met de Washi-tapes van Altenew.


Deze keer heb ik de Botanical Rhapsody tape gepakt. Deze is niet XXL, maar XXXL 😊😉
De tape is zwart/wit (nou ja, gebroken wit), maar ook doorschijnend. Ik heb de tape op 2 verschillende velletjes papier uit een paperblokje van Altenew geplakt. De kleur van het papier schijnt door de Washi-tape heen. Op die manier heb je gekleurde bloemen zonder ze te kleuren.
Daarna heb ik er een aantal uitgeknipt. Voor 2 heb ik uit een ander paperblokje van Altenew een achtergrond genomen en de bloemen er in verschillende lagen op geplakt. Bij de één heb ik een woord-stans van Tonic erbij gebruikt (For You) en bij de andere een woord-stans van Gummiapan (Happy Birthday).
En toen had ik nog een tussenstuk van het Washi-tape over, daar zaten niet van die grote bloemen op. Dus heb ik deze gewoon op een stuk wit cardstock geplakt en de bladeren en bloemen met Copic Markers een kleurtje gegeven. Vervolgens met de grote Happy stans van Altenew het woord uit gestanst, nog een keer uit zwart Foam gestanst, op elkaar geplakt en weer terug geplakt. De Birthday komt van dezelfde set en heb ik met wit embossing poeder bewerkt. Om het zwart nog wat terug te laten komen heb ik bij die kaart nog zwarte juwel-steentjes geplakt.

1 opmerking: