Pagina's

dinsdag 7 mei 2019

Zonnestraaltje

Vandaag heb ik een super zonnig kaartje om te laten zien.


In maart was ik met mijn kaart bij de challenge van Cheerful Sketches Challenge in de Top 3 gekomen. En dan wordt je altijd uitgenodigd om gastdesigner te zijn van de challenge van een maand later. Altijd leuk, want je krijgt dan een Digi van de sponsor. Ik heb deze keer een Digi van Papernest Dolls (Sunshine Ellie) gekregen om mee te werken.
Het heerlijke voorjaarspapierblokje van Doodlebug had ik nog op mijn hobbytafel liggen en daar zat perfect bijpassend papier in. Dus ik heb de Digi met Copic Markers ingekleurd, het papier volgens de sketch op mijn basiskaart gelegd en vervolgens een tekst erbij gezocht. En voor de tekst vond ik een leuke bijpassende tussen de teksten van Carlijn Design.
Tot slot nog een paar Nuvo Drops en Wink of Stella over het zonnetje van de Digi.

Als je mee wil spelen met de challenge, dan kun je deze hier vinden:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten