Pagina's

zaterdag 11 mei 2019

Hello

Vandaag weer eens uit mijn comfortzone gestapt.


Ik had namelijk een You Tube filmpje van Nina-Marie Trapani op het kanaal van Simon Says Stamps gezien en die vond ik er super vrolijk uit zien. De stempel die ze gebruikte is ook van Simon en die had ik ook besteld en net gisteren binnen gekregen.
Dus op You Tube gekeken welke kleurtjes Distress Oxide inkten Nina-Marie had gebruikt en de stempel op aquarelpapier gestempeld en wit embossingpoeder erover gedaan. Nou kan het aan mijn ogen hebben gelegen, maar ik kon echt nauwelijk zien waar de lijntjes liepen. Ik heb op goed geluk hier en daar kleur aangebracht. En terwijl ik bezig was dacht ik: dit wordt echt helemaal niks!!
Maar met aquarel en dingetjes die je met water doet moet je even de tijd geven om op te drogen. Ondertussen was het ook tijd om het avond eten klaar te gaan maken, dus toen ik klaar was met eten ging ik eigenlijk naar mijn hobbytafel om de boel op te ruimen en mijn project in de afvalbak te laten verdwijnen. Maar ja, dan is het droog en dan ziet het er toch eigenlijk wel leuk uit.
Dus toch maar foam eronder, op donkergrijs gemat. Tekst stempel en stans van The Stamp Market erbij gehaald en enamel dots van Altenew en kaartje klaar 😃

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Stamping Sensations: May - In an English Country Garden
http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/ )

3 opmerkingen:

  1. It's a very pretty and feminine Butterfly creation in such soft colours, thanks so much for joining in at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card! Thanks for sharing with us at Stamping Sensations!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige achtergrond gemaakt. Mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van stamping sensations.

    BeantwoordenVerwijderen