Pagina's

zondag 26 mei 2019

Hugs

Ik had alle spullen voor het "Foil-en" nog op mijn hobbytafel staan, dus ben ik daar nog even mee door gegaan.


Deze keer heb ik een stencil van Altenw gepakt en met een foampje Versamark embossing inkt op mijn kaart aangebracht. Vervolgens de WOW-bonding powder erover gestrooid en verhit. Daarna weer die leuke regenboog-foil erop en door de lamineer machine gehaald.
En ik was gisteren even gaan kijken bij de Marianne Demodag bij Doe@Ding (en uiteraard het één en ander gekocht) en daar kreeg ik ook een Goodybag. In deze Goodybag zat een vlinderstans van Marianne Design. Dus die heb ik 1 keer uit Platinum Vellum gestanst en 1 x uit een Toner Sheet. Op de versie van de Toner Sheet heb ik ook weer de regenboog-foil gedaan. De lijfjes op elkaar geplakt en in het centrum van de Warp Speed Stencil geplakt en daarbij de vleugels los gelaten.
Tot slot nog een leuke tekst van The Stamp Market gezocht. De tekst ook weer met de regenboog-foil gedaan en toen 3x uit gestanst en op elkaar geplakt. Om het donkere grijs van rondom de tekst weer terug te laten komen heb ik mijn kaart eerst op donkergrijs cardstock gemat en toen op mijn basiskaart geplakt.

1 opmerking: