Pagina's

zondag 2 juni 2019

Gefeliciteerd

Terwijl mijn vorige kaartje met de Nuvo Dream Drops lag te drogen heb ik andere Drops tevoorschijn gehaald.


Deze keer heb ik met de Stone Drops van Nuvo (kleuren: Chalk White/Lady Liberty/Plum Slate en Belgium Bluestone) en een spatel de achtergrond gemaakt. Gewoon een flinke "kneep" uit het flesje op de buigzame spatel van Nuvo gedaan en op het papier gesmeerd. Dit heb ik goed laten drogen.
Toen heb ik de Origami Butterfly stans van Gummiapan uit grijs cardstock gestanst, daarna op Platium Vellum van Grafix geplakt en erlangs uitgeknipt. Om hem op mijn kaart te plakken heb ik alleen lijm op het lijfje gedaan en de vleugels iets opgebold en los gelaten.
Als tekst heb ik weer een stempel en een stans van Carlijn Design gebruikt en met wit embossingpoeder bewerkt.
En als puntje op de i nog een paar Chalk White Stone Drops erbij gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten