Pagina's

vrijdag 21 juni 2019

Knuffels en sterkte

Vanmiddag heb ik 2 kaartjes gemaakt met alleen een stans en een stempel.


Ik had de Fuchsia Edger stans van Creative Expressions uit gewoon wit Neenah papier gestanst en hem op mijn werkblad gelegd om er naar te kijken en te bedenken wat ik er dan mee zal gaan doen. Nu is de snijmat op mijn hobbytafel zwart en met dat wit erop stond eigenlijk wel leuk (en ik moet eerlijk toegeven dat ik eigenlijk niet goed weet wat ik er anders nog meer mee kan doen 😉).
Dus mijn witte Neenah papier op zwart geplakt, nog een extra zwart randje erbij en een leuke tekst opgezocht. Deze Knuffels stempel is van Marianne Design en heb ik met versafine Clair zwart erbij gestempeld. Als laatste nog witte en zwarte Nuvo Drops erbij.
En toen bedacht ik me, dat als ik hem in zwart met grijs zou maken het eigenlijk ook wel een mooie condoleance zou zijn. Dus nog een keer uit grijs gestanst, weer op zwart geplakt en nu zwarte en grijze (de grijze zijn Stonedrops trouwens) Nuvo Drops erbij gedaan. De Sterkte tekst-stempel is van Joy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten