Pagina's

vrijdag 7 juni 2019

Opkikkertje

En ook met het tweede achtergrondje van de stencil-techniek van Jennifer McGuire heb ik een kaart gemaakt.


Deze keer heb ik een stencil van Simon Says gebruikt. Wel dezelfde kleurtjes inkt van Altenew. In het midden met een stans van Crealies een vierkant uit gestanst, op zwart gemat en onderste boven gedraaid. Het tekst-stempeltje is ook van Crealies, deze had ik in eerste instantie met wit embossingpoeder gedaan, maar dat viel niet genoeg op. Dus weer terug in de Misti, nog een keer versamark erover en toen Ranger Liquid Platium erop gedaan. Maar bij het verhitten zag ik dat hij er ietsiepietsie naast zat. Gevolg: een superklein wit schaduwrandje langs mijn platinum tekst. Een geluk bij een ongelukje zeg maar, want ik vind het superleuk staan 😃
Vervolgens de kikker-stempel van SF stamps gepakt en deze ingekleurd met Copic Markers en met foampjes in het midden van de kaart geplakt. Het gedraaide vierkantje heb ik trouwens ook eerst op foam geplakt voor ik het op het grote vierkant terug plakte.
Als laatste nog een paar enamel dots van Doodlebug, want die lagen nog op mijn hobbytafel.

2 opmerkingen: