Pagina's

donderdag 20 juni 2019

Gefeliciteerd

Gisteravond nog dit kaartje afgemaakt, maar hij moest verder nog drogen, dus vandaag pas een foto van kunnen maken.


Deze supergrote Hortensia is van de Colorado Craft Company (uit de Big and Bold serie) en heb ik eerst met witte embossingpoeder op Aquarelpapier van Fabriano gestempeld en toen gekleurd met Distress Oxide inkten. En toen vond ik het eigenlijk zonde om er heel erg veel vanaf te snijden. Gelukkig vond ik achter in de hobbykast nog voor gevouwen kaartjes uit de oertijd die groter zijn (gelukkig ook met bijpassende enveloppen), dus is deze kaart 11,5 bij 18 cm geworden.
De teksten zijn stansen van Carlijn Design en omdat ik witte letters er niet bij vond passen heb ik dezelfde kleur Oxide inkt als de lichtste tint van de bloemen erover gekliederd. Niet te netjes, het moest vooral niet egaal worden.


Tot slot Nuvo Drops in het hart van de bloemetjes gedaan en een paar doorzichtige met de Nuvo Glace gemaakt om het effect van waterdruppels te creëren.

1 opmerking: