Pagina's

woensdag 26 juni 2019

Happy Birthday

Vandaag 4 verjaardagskaarten afgemaakt.


In mijn deel van het land was het de afgelopen dagen veel te warm om te knutselen, maar toch had ik een paar verjaardagskaarten nodig (hoe komt het toch dat ik altijd te kort heb aan verjaardagskaarten??). Dus ik dacht gisteren: XXL Washi-tape van Altenew to the rescue. Maar na een tijdje haakte ik toch af vanwege de warmte.
En omdat er morgen toch echt eentje met de post moet heb ik ze vanavond afgemaakt. Gelukkig was het ook veel minder warm, dus dat ging prima.
Zoals ik al zei, de achtergrond heb ik gemaakt met XXL-Washi Tape van Altenew. Daar heb ik de Happy Stans van de Mega Greetings 2 van Altenew overheen gelegd, gestanst, toen nog een keer uit zwart FunFoam gestanst en weer terug geplakt (Eclipse techniek noemen ze dat geloof ik). Toen een mooie Birthday uit de Birthday Builderstempelset van Altenew gezocht en met wit embossingpoeder op zwart gemaakt. Uit gestanst met een stansje uit de MFT Tag Builder set 5.
Als laatste nog zwarte enamel dots erbij geplakt, die zijn ook van Altenew.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten