Pagina's

vrijdag 7 juni 2019

Zomaar

Vandaag heb ik weer een kaartje voor de reminders-post van het challenge blog van Cheerful Sketches Challenge.


Ik was vorige maand namelijk met mijn kaart weer in de Top 3 beland. En dan mag je (als je dat leuk vind tenminste 😉) de maand erop Gast designer zijn. Nou vind ik dat altijd wel leuk, dus ik zeg -bijna- altijd ook wel Ja.
Deze keer kreeg ik een Digi van My Besties om in te kleuren en een sketch die wel in mijn straatje lag.
Dus papier van Marianne Design uitgezocht en een beetje bijpassende Copic Markers. Als puntje op de i nog een paar enamel dots erbij en die zijn deze keer van My Minds Eye.

Mocht je mee willen doen met de challenge, dan kun je die hier vinden:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Janette, fijn dat je gastdesigner waa bij ons!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen