Pagina's

donderdag 6 juni 2019

Gefeliciteerd

Vanmorgen bij de koffie (heerlijk als je lekker een weekje vakantie hebt) heb ik een You Tube filmpje van Jennifer McGuire zitten kijken. En omdat ik het superleuk vond ben ik daar ook mee aan de slag gegaan.


Jennifer werkte met de Wreath Builder van GinaK. Die heb ik niet, want als ik een krans wil stempelen gebruik ik altijd mijn eigen modellen. Maar voor deze techniek had ik wel iets nodig dat op de Wreath Builder van GinaK leek, dus heb ik een vel Mica tevoorschijn gehaald en er 2 vierkanten op getekend en daarna uitgesneden.

Hierna ben ik door mijn stencils gaan zoeken en de geschikte stencils erbij gepakt. Ook moest ik nog inkt in regenboog kleurtjes hebben, daarvoor heb ik de inkten van Altenew gebruikt. Ik heb in totaal 5 achtergrondjes gemaakt. En vanavond met de eerst ook een kaartje afgemaakt.


Voor deze heb ik een stencil van MFT gebruikt. De stempel van de Pandabeer is van SF Stamps, de tekst-stempels zijn van Carlijn Design en de Enamel dots zijn van Doodle Bug.

4 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden !
    De filmpjes van Jennifer zijn erg inspirerend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoeft niet altijd alles te kopen zo zie je maar weer, met een beetje inventiviteit kom je een heel eind, leuk resultaat, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super lief kaartje met een geweldige achtergrond, een heel mooi geheel zo !
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die 'mal'ook uit mica gesneden. Handig hé.
    Heel leuk zo en met die mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen