Pagina's

dinsdag 18 februari 2020

50 jaar

En dan wordt een van mijn vrienden vrijdag 50 jaar.


Maar ja, voor een man. Dat is toch eigenlijk altijd wel een dingetje. Ik bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om de Number Jumble Background stempel van MFT op donkerblauwe cardstock te stempelen en dan te bewerken met de Liquid Platinum Embossingpoeder van Ranger. Daarna heb ik de metallic-aquarelverf van Altenew gepakt en alle 5-en en 0-letjes met rood ingekleurd. De rest heb ik met een groen-achtige kleur ingekleurd. Vervolgens vond ik een leuke Happy Birthday stempel op de "Birthday Builder" stempelset van Altenew en die kon ik ook met het rood inkleuren. Hier en daar een laagje foam eronder en toen vond ik hem superleuk geworden.
En ik weet het, de foto is drama. Maar met al die glim en mijn foto-lampen kreeg ik hem er niet mooier op dan dit, sorry.

1 opmerking: